Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

Medalie de aur - Campionatul International de Gatit in aer liber - Arad 2012

6 aprilie 2012

Creier (de porc) măcelăresc


Și pentru că ieri am pregătit din creierul proaspăt, cumpărat din supermarket, un nemaipomenit ”Creier la capac” dar mi-am lăsat și pentru astăzi de o porție, pentru o altă delicatesă personală: ”Creier măcelăresc”.
Creierul l-am curățat de toate pielițele și firiloarele de sânge încă de ieri și nu mă mai repet azi. Deci creierul e gata să fie preparat!

Ingrediente:
250g de creier de porc
1 ceapă medie, feliată julien (solzișori)
2 linguri de ulei de măsline
2 ouă bătute
¼ de lămâie (sucul de la)
pătrunjel, roșii chery și puțin ardei gras roșu pentru decor
sare și piper după gust

Preparare:
Încingem uleiul de măsline într-o tigaie și călim ceapa până devine cristalină.
În timpul acesta, punem în ouălele bătute, bucățile de creier, le amestecăm ușor (chiar dacă se mai sfărâmă creierul, nu-i nici o problemă).
Când ceapa e călită, adăugăm creierul și ouălele în tigaie. Asezonăm cu sare și piper. Puneți piperul chiar mai mult ca de obicei, pentru că, la prepararea creierului nu trebuie să vă fie frică de piper! 



Amestecați ușor în tigaie, dar să nu vă speriați că fărămițați creierul. Când totul e bine prăjit, adăugați pătrunjelul (sau mărarul). Stropiți cu zeama de lămâie.
Montați pe farfurie, împreună cu câteva roșii chery și feliuțe subțiri de ardei gras roșu.


Creier de porc măcelăresc ... Done!

POFTĂ BUNĂ!

PREPARAT GARANTAT DE:


3 comentarii:

Îmi pare rău, dar nu mai admit Anonimat la comentarii, pentru că sunt asaltat de reclame pentru site-uri pentru bărbați, nu despre conținutul blogului!
Vă mulțumesc pentru înțelegere!